2 kpl apurahoja EULARin ultraäänikoulutuksiin ilmoitetaan haettavaksi! Deadline pidennetään 28.2.2022 asti

Koronaviruksen aiheuttamasta epävarmuudesta huolimatta julistamme haettavaksi Abbvie Oy:n lahjoittamia apurahoja EULARin basic – ja intermediate kursseille (1kpl/kurssi), toivottavasti nämä voidaan järjestää tänä keväänä!Alla molempien haku-ohjeet:AbbVie Oy:n lahjoittama apuraha EULAR:in MSUS basic ultraäänikurssia vartenEULAR 29th Sonography Course – MSUS Basic järjestetään EULAR-kongressin edellä Kööpenhamimassa 29.5.-1.6.2022. Suomen Reumatologisen Yhdistyksen hallitus suosittelee jäsenilleen koulutukseen osallistumista. 2022 ultraäänikoulutus linkin takaa löytyvät tarkemmat tiedot koulutuksesta.Lääketehdas AbbVie on lahjoittanut SRY:lle 2300 € jaettavaksi yhdistyksen jäsenelle e.m. koulutukseen osallistumista varten, mikäli se ei ole mahdollista työnantajan maksamana. SRY:n hallitus julistaa yllä mainitun apurahan haettavaksi 28.2. klo 24 mennessä. Hallitukselle osoitettuihin vapaamuotoisiin hakemuksiin, jotka lähetetään osoitteeseen sihteeri@reumatologinenyhdistys.fi, tulee liittää CV ja perustelut koulutukseen osallistumiselle. Apurahan saajan päättää SRY:n hallitus sähköpostitse 8.3.2022.SRY:n hallitus AbbVie Oy:n lahjoittama apuraha EULAR:in MSUS INTERMEDIATE ultraäänikurssia varten29th EULAR Sonography Course -MSUS INTERMEDIATE 2022 järjestetään EULAR-kongressin edellä Kööpenhamimassa 29.5.-1.6.2022. Suomen Reumatologisen Yhdistyksen hallitus suosittelee jäsenilleen koulutukseen osallistumista. Intermediate-kurssi linkin takaa löytyvät tarkemmat tiedot koulutuksesta.Lääketehdas AbbVie on lahjoittanut SRY:lle 2300 € jaettavaksi yhdistyksen jäsenelle e.m. koulutukseen osallistumista varten, mikäli se ei ole mahdollista työnantajan maksamana. SRY:n hallitus julistaa yllä mainitun apurahan haettavaksi 28.2. klo 24 mennessä. Hallitukselle osoitettuihin vapaamuotoisiin hakemuksiin, jotka lähetetään osoitteeseen sihteeri@reumatologinenyhdistys.fi, tulee liittää CV ja perustelut koulutukseen osallistumiselle. Apurahan saajan päättää SRY:n hallitus sähköpostitse 8.3.2022.SRY:n hallitus