Muistutus Skandinaavisen yhdistyksen apurahasta! Hakuaika päättyy 31.5. Klo 24!

Skandinaavinen Reumatologinen Yhdistys jakaa 100 000 NOK apurahan Ålesundissa 1-4.9.21 pidettävässä skandinaavisessa reumatologisessa kongressissa (SCR) yhdelle lasten tai aikuisten reumatologille tai reumatutkijalle jokaisessa Pohjoismaassa. Apuraha voidaan myöntää väitelleelle, tiedettä edistävälle, mutta ei vielä professoritason henkilölle, joka tekee perus- tai kliinistä tutkimusta. Apurahaa hakevan henkilön tulee olla Suomen Reumatologisen Yhdistyksen jäsen. Apurahan saajan tulee osallistua SCR-kongressiin paikan päällä. SCR maksaa apurahan saajan lentoliput economy-luokassa. Kogressin toimesta järjestetään apurahan saajan majoitus ja maksetaan ilmoittautumiskulut.
Yksisivuinen hakemus, jossa kuvataan hakijan tekemän tutkimuksen pääkohdat ja tulevat suuntaviivat, sekä hakemuksen liitteenä CV ja julkaisuluettelo pyydetään kohteliaimmin lähettämään Suomen Reumatologisen Yhdistyksen apurahavaliokunnalle osoitteeseen johanna.huhtakangas@fimnet.fi 31.5.2021 klo 24.00 mennessä. Päätökset apurahan saajasta tehdään kesäkuun aikana.