Koulutuskalenteri

Ilmoitukset

Reumarekisterikokous, Helsinki, hybridikokous

5.10.2023

Reumarekisterin rekisterikokouksen ilmoittautumislinkki on nyt avattu! Ilmoittaudu allaolevasta linkistä. Voit osallistua joko paikan päällä Helsingissä (hotelli Scandic Grand Central) tai etänä (Teams).

Välitäthän kutsun ja ilmoittautumislinkin myös klinikkasi reumahoitajille ja laatukoordinaattoreille!

Rekisterikokous 2023 | Ilmo (contio.fi)

Kutsumme Sinut Tulehduksellisten reumasairauksien laaturekisterin (Reumarekisteri) vuosittaiseen rekisterikokoukseen 5.10.2023 klo 12:45-15:30 hotelli Scandic Grand Centraliin Helsingissä. Kokous järjestetään hybridinä, eli etäosallistuminenkin (Teams) on mahdollista, mutta läsnäosallistumista toivotaan. Kokousta ennen on tarjolla lounas klo 12:00-12:45.

Rekisterikokouksessa esitellään Reumarekisterin viimeaikaista toimintaa ja uusimpia reumarekisteriaineistosta saatuja tuloksia. Lisäksi kuulemme THL:n Laaturekisterikeskuksen vaikuttavuusylilääkäri Aapo Tahkolan alustuksen vertaiskehittämisestä käytännössä.

12:00-12:45      Lounas

12:45-13:00      Avajaissanat ja Reumarekisterin kuulumisia

13:00-14:00      Reumarekisterin tuloksia/Reumarekisterin ydinryhmä

14:00-14:15      Kahvitauko

14:15-14:45      Vertaiskehittäminen käytännössä/LT Aapo Tahkola, vaikuttavuusylilääkäri, THL

14:45-15:00      Keskustelua

15:00-15:30      Reumarekisterin tuloksia/Reumarekisterin ydinryhmä

15:30                  Kokouksen päätös

Voit esittää kysymyksiä ja toiveitasi reumarekisteriin liittyen Reumarekisterin ydinryhmälle jo etukäteen osoitteeseen johanna.karki@omahame.fi.

Kokous on ilmainen. Anothan mahdolliset matkakustannukset työnantajaltasi.

Näytä koko kalenteri

Kaikki tapahtumat: