SRY:n vuosikokous siirtyy Helsinkiin 5-6.5.2022. SRY:n sääntömääräinen vuosikokous pidetään etänä 27.1. klo 16

Kuten varmasti monet ovatkin jo arvelleet, joudumme ikävä kyllä siirtämään vuosikokousta vallitsevan koronatilanteen vuoksi. Pohdimme parasta ratkaisua ja olemme päättäneet siirtää Tampereelle 27-28.1.2022 suunnitellun vuosikokouksen toukokuulle.Vuosikokous tullaan pitämään 5-6.5.2022 Helsingissä, Scandic Park hotellissa, tavoitteena on päästä järjestämään tuolloin kokous fyysisenä kokouksena. Olemme erikseen yhteydessä luennoitsijoihin ja abstraktin lähettäneisiin sekä jo ilmoittautuneisiin. Yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous järjestetään aiempana ajankohtana etänä eli 27.1.2022 klo 16. Lähetämme tähän erikseen teams-kutsun ja esityslistan jäsenistölle. Toivottavasti mahdollisimman moni pääsee tuolloin ruudun ääreen.SRYn syyskokous 2022 siirtyy vastaavasti Kuopiosta Tampereelle ja uusi ajankohta on ti-ke 13-14.9.2022 ja kokouspaikkana hotelli Torni Tampere, Paja Kongressikeskus.