Tervetuloa SRY:n vuosikokoukseen Tampereelle 27-28.1.2022

Ilmoittautuminen tästä linkistä.

Call for abstracts linkki

Osallistumismaksut

Early bird hinta 27.12.2021 asti:

SRY:n jäsen to 70€ ja pe 50€

Ei-jäsen to 90€ ja pe 70€

Ilmoittautuminen 27.12.2021 jälkeen:

to 120€ ja pe 100 €

Kahden päivän ja torstain hinta sisältää kokousillallisen 27.1.2022.

Majoitus

Osallistujille on varattu majoituskiintiö Sokos hotelli Tampereesta 27-28.1.2022. Majoitusvaraukset tehdään suoraan hotellista viimeistään 29.12.2021 mennessä tai niin kauan kuin sopimushintaisia huoneita riittää. Puh. +358300870030, email. sales.tampere@sokoshotels.fi

Yhden hengen huone EUR 140/vrk. Varaustunnus SRY.

Luennoitsijoita ja toimihenkilöitä pyydetään varaamaan majoitus vuosikokouksen ilmoittautumislinkin kautta.

Satelliittisymposiumit

26.1.2022 klo 18.00 MSD

Biologisten lääkkeiden lääkevasta-aineista ja monitoroinnista – Uusimpia tutkimustuloksia ja kliinikon kokemuksia

Mitä uutta lääkevasta-aineista ja monitoroinnista persistenssin näkökulmasta? Sakari Jokiranta, Mikrobiologian erikoislääkäri ja dosentti, Toimitusjohtaja Tammer BioLab, Konsultti Vita LaboratoriotKliinikon kokemuksia lääkevasta-aineineiden monitoroinnista potilaan hoidon suunnittelussa: Tuuli Sokka-Isler, Professori, Keski-Suomen Keskussairaalan reumapoliklinikan osastonylilääkäri

27.1.2022 klo 09.00 Pfizer  JAK-Studiossa  aiheena: ”Tosielämän käyttökokemuksia ja tulevaisuuden näkemyksiä”

28.1.2022 klo 13.00 AbbVie SpondylArtriittien kehittyvät hoidot – Tule kuulemaan miten Rinvoq toimii nivelpsoriaasissa ja selkärankareumassa

Ilmoittautuminen Pfizerin ja AbbVien symposiumeihin vuosikokouksen ilmoittautumislinkin kautta.