Tiedote jäsenmaksulaskutuksesta

Olemme havainneet virheen jäsenmaksujen laskutuksessa ja joillekin SRY:n jäsenille ei ole tämän vuoksi viime vuosina tullut SRY:n jäsenmaksusta laskua. Päivitämme nyt rekisteriä tältä osin, eli jatkossa näille jäsenille lasku tulee taas lääkäriliiton jäsenmaksuvälityksen kautta. Takautuvasti emme tietenkään maksuja peri.

Jäsenmaksu on 50€ vuodessa, yli 65 -vuotiaille 25€ vuodessa. 65v täyttämisestä tulee itse ilmoittaa SRY:lle, meillä ei ole syntymävuositietoja käytössämme. Kunniajäsenet on vapautettu jäsenmaksun maksamisesta.

Jos koet, että sinun ei pitäisi jäsenmaksulaskua saada (et esimerkiksi enää ole yhdistyksemme jäsen mutta jostain syystä jäsenrekisterimerkintääsi ei ole poistettu), otathan yhteyttä sihteeri@reumatologinenyhdistys.fi

Pahoittelemme mahdollisesti asiasta aiheutuvaa vaivaa!