SRY Vuosikokous 30-31.1.2020 Scandic Park Helsinki

Ilmoittautuminen tästä linkistä.

Call for abstracts linkki

Osallistumismaksut

Early bird hinta 26.12.2019 asti:

SRY:n jäsen to 70€ ja pe 50€

Ei-jäsen to 90€ ja pe 70€

lmoittautuminen 26.12.2019 jälkeen:

to 120€ ja pe 100 €

Majoitus

Osallistujille on varattu majoituskiintiö Scandic Park Helsinki hotellista 30-31.1.2020. Majoitusvaraukset tehdään suoraan hotellista viimeistään 30.12.2019 mennessä tai niin kauan kuin sopimushintaisia huoneita riittää. Yhden hengen huone EUR 142/vrk. Varaukset: nettisivujen kautta käyttämällä koodia BSRY300120. https://www.scandichotels.fi/ Luennoitsijoita ja toimihenkilöitä pyydetään varaamaan majoitus vuosikokouksen ilmoittautumislinkin kautta.

Satelliittisymposiumit

29.1.2020 klo 18.00 Novartis IL-17A INHIBITION IN PSORIATIC ARTHRITIS: COMPREHENSIVE TREATMENT ACROSS DISEASE MANIFESTATIONS

30.1.2020 klo 09.00 Pfizer 2 vuotta tosielämän kokemusta JAK-inhibiittoreilla Suomessa – näkemykset ja kokemukset

31.1.2020 klo 13.00 Boehringer Ingelheim CTD-ILD in rheumatic diseases: expert insight into systemic sclerosis

Ilmoittautuminen symposiumeihin vuosikokouksen ilmoittautumislinkin kautta.

Sijainti

Scandic Park Helsinki

Osoite: Mannerheimintie 46, 00260 Helsinki. Hotelli sijaitsee n 1 km päärautatieasemalta. Ratikat nro 4 ja 10, pysäkki Hesperian puisto. Finnairin lentokenttäbussi pysähtyy mennen tullen Hesperian puiston pysäkillä ja liikennöi 20-30min välein. Hotellin alakerrassa on pysäköintihalli: https://www.scandichotels.fi/hotellit/suomi/helsinki/scandic-park-helsinki/pysakointi

Kuvat: Helsinki Marketing / Biker Alex Bao, Töölönlahti Jussi Hellsten, Tuomiokirkko Jere Huttunen